Leden àdults

In 2019 startte het jeugdkoor met de voorbereiding van een gospelconcert dat zou worden uitgevoerd in mei 2020. Om dit concert wat meer kracht te geven, nodigden we ter gelegenheid wat volwassenen uit om tijdelijk met ons mee te oefenen. Maar begin 2020 strooide de Covid-19 pandemie behoorlijk roet in het eten en alles werd uitgesteld naar mei 2021 en de repetities werden stopgezet.

Helaas bleef de mogelijkheid om een concert voor te bereiden met echte repetities uit, hoewel er online duchtig werd gestudeerd aan de liedjes. Zo ontstond er toch een verbondenheid en vriendschap tussen de geëngageerde volwassenen en wanneer het concert op 31 oktober 2021 dan toch uiteindelijk vorm kreeg en tot een succes werd volbracht, was deze groep helemaal overtuigd om te blijven zingen bij MéGà.

Zo ontstond onze àdults afdeling: een toffe bende volwassenen van diverse leeftijden die genieten van het samen zingen zonder prestatiedruk.

Elke
Ludivine