Spelregels in Covid-tijd

Het MéGà Jeugdkoor bestaat momenteel uit 3 groepen: een kids- en juniorafdeling voor jongens en meisjes tussen 6 en 11 jaar, een teens- en plusafdeling voor jongeren en jongvolwassenen tussen 12 en 25 jaar en een adultsafdeling voor volwassenen vanaf 26 jaar tot …
In de jeugdgroep werken we aan stemvorming en zangtechnieken op speelse wijze. We zingen frisse, jeugdige liedjes in meerdere talen en met beginnende meerstemmigheid. Met de jongeren kiezen we dan voor leuke, uitdagende, al dan niet moderne, meerstemmige songs. En met onze volwassenen focussen we ons ten volle op gospelsongs.

WANNEER?

Alle repetities gaan door op zaterdagavond, weliswaar momenteel enkel online en dit van 19u30 tot ongeveer 20u30

We werken dit zangjaar met volle moed aan ons Gospelconcert (voorlopige datum: 1 mei 2021) dat doorgaat in de Cultuurfabriek in Sijsele.

De agenda met alle belangrijke data voor onze leden, is te vinden onder de ledenpagina die je kan bekijken met jouw paswoord.

WAAR?

Voorlopig nog even in je eigen huiskamer of vanop je bed.

SPECIALE REGLEMENTEN?

Alle jongens en meisjes minder dan 12 jaar mogen samen zingen zonder mondmasker en zonder afstand, met max. 10 personen en zolang ze geen andere hobby in de week uitoefenen.
Met iedereen boven de 12 jaar mag enkel buiten samen gezongen worden, met max. 10 personen, maar daarvoor is het nu nog een beetje te koud.
De volwassenen mogen helaas nog niet samen zingen.

Bij de start van elke repetitie dienen de handen te worden ontsmet of gewassen met water en zeep. Dit ook na elk toiletbezoek.
Na elke repetitie worden gebruikte stoelen en ander materiaal ontsmet.
Het is verplicht om telkens op voorhand door te geven of je al dan niet aanwezig kan zijn.

EN WAT MEER

♫     Wij vragen geen lidgeld, hoewel wij wel een verzekering hebben voor al onze leden.

♫   We zijn lid van “Koor & Stem”

♫  Je mag een flesje water mee brengen om tijdens de repetitie je keel even te smeren indien nodig

♫     Wanneer we optreden dragen wij een vrij te interpreteren uniform:
Kids, Juniors en Teens: een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek of rok met daarboven een wit T-shirt/bloes/pull of beest-T-shirt/pull. Hierbij hoort een rood sjaaltje (=kooreigendom).
Plus en àdults: een donkerblauwe jeans of zwarte broek of rok met daarboven een zwart T-shirt/bloes/pull of plus-T-shirt/pull. Ook hier hoort een rood sjaaltje (=kooreigendom) bij. Een uniformstuk kan aangekocht worden aan € 14 voor een topje of T-shirt, € 15 voor een shirt met lange mouwen, € 30 voor een hoodie of pull met rits. Vanaf een 2de aankoop krijg je € 2 korting.

♫     Als lid ontvang je automatisch elke maand een nieuwsbrief in je mailbox met de laatste nieuwtjes en weetjes.

Wil je nog meer informatie of zit je nog met bepaalde vragen? Wil je wel komen maar weet je niet goed hoe die eerste stap te zetten?

Neem gerust contact op met onze dirigente, Sabine op info@megajeugdkoor.be of 0468/27.10.29