Zoekertjes

Bespeel jij een muziekinstrument?

Heb je zin om met je muziekinstrument deel uit te maken van een toffe groep (jonge) mensen? Wij zijn op zoek naar mensen (leeftijd speelt geen rol) die graag muziek spelen en zich op zaterdagavond af en toe kunnen vrijmaken om onze jeugd- en/of plus-àdultsafdeling te begeleiden.  Onze leden zijn tussen 6 en 70 jaar oud en zingen graag liedjes met pit. Neem gerust contact op met onze dirigente, Sabine, voor meer info op info@megajeugdkoor.be

Op zoek naar zangtalent

Bij een van onze zanggroepen komen zingen, kan altijd. We zijn steeds op zoek naar nieuwe jonge en minder jonge mensen die graag zingen. Je kan vrijblijvend komen proberen. Instappen kan op eender welk moment.
Is zingen echt iets voor jou en ben je 6  jaar of ouder? Kom eens langs! Wie weet, vind je het wel even leuk als wij.

Was jij ooit lid van het Sijseelse jeugdkoor?

Elk jaar organiseren we met ons jeugdkoor een optreden of feest. We nodigen hierop alle mensen uit die ooit nog in het (Maria Goretti/MéGà) Jeugdkoor hebben meegezongen.  Was jij ook ooit lid van het jeugdkoor en ben je nog nooit uitgenodigd?  Dan spijt ons dat heel erg.  Stuur als de bliksem je naam, adres en gsm nummer naar info@megajeugdkoor.be met als titel “ik was ooit lid van het jeugdkoor” en je mag zeker een uitnodiging verwachten voor ons volgende MéGà-event!